morethanwordscansay.blogg.se

Det här är min blogg med lite blandade bilder gjorda i oljefärg, kol krita och lite annat smått och gott med passande bildtexter till. Mitt skapande är baserad på väldigt mycket fantasi och känslor. Det ska bli kul att få dela det tillsammans med er.

Pumpkinhead on his way..

Publicerad 2014-11-01 17:13:00 i Allmänt,

Idag är det den första November, dagen efter Halloween. Inte vilken dag som helst utan en väldig speciell dag i mitt hjärta. Min och Sia´s fyra års dag! Det var på en halloween fest, jag var utklädd till pirat och Sia till Dracula..på den vägen är det. Fyra fina år och många fler kommer det att bli <3

Nu är du i Kina och jag hoppas en vecka går fort så att du är vid min sida snart igen <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-03 14:05:31

<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-03 14:05:34

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela