morethanwordscansay.blogg.se

Det här är min blogg med lite blandade bilder gjorda i oljefärg, kol krita och lite annat smått och gott med passande bildtexter till. Mitt skapande är baserad på väldigt mycket fantasi och känslor. Det ska bli kul att få dela det tillsammans med er.

The locked door is always scary and exciting

Publicerad 2014-10-22 17:56:05 i Allmänt,

Jag har en hatkärlek till nya saker eller att ta steget till nästa kapitel i ens liv. Jag älskar nya utmaningar och att träffa nya människor samtidigt som jag är livrädd för det. Man vet inte om det kommer bli en hit eller flopp. Men om man inte vågar att öppna den läskiga dörren så kommer man aldrig att få reda på det, det är en tuffare del att leva med. Take the chance, open it.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela